System Zoltar.
To system służący do symulacji walki z użyciem karabinów. Kluczowymi elementami rozgrywki jest kamizelka połączona z bronią.
Karabiny strzelają wiązką podczerwieni, dzięki sensorom
umieszczonym na kamizelce (ramiona, brzuch, plecy) odbiera ona i zapisuje trafienia przeciwników oraz przebieg gry.
Dzięki rozbudowanym możliwościom ustawień sprzetu każda rozgrywka może być niepowtarzalna.
PODSTAWOWE OPCJE
Friendly Fire – opcja ta umożliwia skuteczne trafenie członków własnej drużyny. Rozgrywki w opcją Friendly Fire powodują, że musimy być czujni i ostrożni, przypadkowe postrzelenie członka naszej drużyny powoduje naliczenie punktów ujemnych
Dodatkowe drużyny – przy odpowiedniej ilości osób uczestniczących w rozgrywce możemy
zaprogramować do czterech drużyn (w trybie AutoRespawn)
Nielimitowana ilość żyć
Respawn w bazie (dwie drużyny)
Modyfikowanie: ilości amunicji, czasu gry, czasu odradzania
Przygotowaliśmy również dla Was kilka scenariuszy gry.